Politica de retur
Contactati-ne la numarul de telefon 0731767176 sau la comenzi@cafebazar.ro cu titulul retur, pentru a va ghida in procesul de returnare.
Magazinul Cafebazar.ro ofera clientilor sai serviciul de returnare al produselor conform politicii interne si a legislatiei in vigoare, potrivit Ordonantei retur OUG 34/2014.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua in care Cumparatorul intră în posesia fizica a ultimului Bun
In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie;
Conditii returnare produse :
In conformitate cu OUG 34/2014 Cap. I Art. 9 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
Acest drept se poate exercita in conditiile in care se returneaza produsul in acceasi stare in care a fost livrat. Nu se pot returna pungi de cafea si cutii de capsule/monodoze deschise, espressoare sau piese de schimb care au fost utilizate.
Produsele se returneaza in maximum 30 de zile calendaristice de la achizitie.
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele initiale intacte si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 - 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: "produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator");
Conform OUG 34/2014, Cap.I, Art. 16, lit. e: Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator:
- espressoare utilizate, care nu mai sunt in stare noua si au fost folosite.
- capsule, monodoze si paduri de cafea Din motive de igiena si protectie a sanatatii, se pot returna numai produse sigilate.
- produse alimentare ce au fost desigilate.
Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 34/2014, returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client.
Conditii rambursare
Produsele care au fost achizitionate la pret promotional se pot rambursa doar cu pretul cu care au fost cumparate (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii).
Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa sau inlocui conform conditiilor de mai jos.
Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor sau o rambursare partiala a valorii produselor in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.
Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doresti sa le returnezi poate fi folosita pentru o comanda in magazinul cafebazar.ro
Conditii inlocuire
Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de cafebazar.ro.
Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de cafebazar.ro in acest caz.
Returnarea produselor se va face fie prin curier, fie personal la sediul nostru , doar insotite de bonul fiscal aferent. Costurile returnarii produselor sunt suportate de cumparator.